& &( منتديات الاصدقاء )& &
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
مرحبا ًزائرنا الكريم
هذه الرسالة تفيد إنك غير مشترك أو لم تسجل دخولك بعد
لاتنسي تسجيل دخولك حتي تتمكن من المشاركة

مع تحيات ادارة منتدى الاصدقاء
احمد فهمى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ميرا مار
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Bar_rightموضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Barموضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 I_vote_lcap 
احمد فهمى
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Bar_rightموضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Barموضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 I_vote_lcap 
SARA
قطرالندي
نادين
cute girle
nuty girl
جنا
الشاعر الطيب
احمد الخليلى
المواضيع الأخيرة
» تقول للي في بالك دلوقتى ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 20, 2016 9:34 am من طرف HOR

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=8
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:51 pm من طرف دحباش

» السلام عليكم حرب التتار -ملوك حرب التتار http://mtatar.com/ts4/register.php?ref=6
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالخميس نوفمبر 26, 2015 4:50 pm من طرف دحباش

» أكثر من كلمة أخ
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالجمعة يوليو 18, 2014 4:46 am من طرف فيصل

» كان لنا اصدقاء واخوه واحبه في هذا المنتدى
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالخميس يوليو 10, 2014 5:04 am من طرف فيصل

» المنتدى ده من ايام الزمن الجميل
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالخميس يوليو 10, 2014 4:41 am من طرف فيصل

» اغنية من تأليفى للمنتدى يا رب تعجبكم
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالجمعة سبتمبر 13, 2013 5:26 pm من طرف Ħøÿám Mąńđø

» |• توقف العمل بصوت سينا بسبب أعمال صيانة وتحديث دورية|27|4|2013
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 27, 2013 2:27 pm من طرف souTSina

» |• بالصور الرئيس الاسبق لجامعة الازهر يطالب رجال الاعمال بالاستثمار في سيناء|26|4|2013
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 26, 2013 6:09 pm من طرف souTSina

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 13 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 13 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 242 بتاريخ الإثنين أكتوبر 11, 2021 6:19 pm

موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......

احمد فهمى
تامر
yoyo
ملك
محمد ذكرى
باسل
فيصل
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

هتختارو مين للسؤال
باسل
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Bar_right14%موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 I_vote_lcap
 14% [ 1 ]
ذكرى
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Bar_right57%موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 I_vote_lcap
 57% [ 4 ]
فهمى
موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Bar_right29%موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 I_vote_lcap
 29% [ 2 ]
مجموع عدد الأصوات : 7

التصويت مغلق

كاتب الموضوعرسالة
yoyo
مشرف
مشرف
yoyo

انثى
بلدك اية : العريش

موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......   موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 06, 2009 7:39 pm

* من اكثر شخص من اصدقائق بترتحله؟
* ما هو هدفك فى الحياه؟
* هل انت طموح؟

بصراحه مش عارفه اسأل
و يارب متكنش اسألتى بايخه
باسل
مشرف
مشرف
باسل

ذكر
بلدك اية : الشيخ زويد

مُساهمةموضوع: رد: موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......   موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالجمعة مارس 06, 2009 11:49 pm

يا جماعه

مفروض احنا نعمل موضوع جديد وذكري يجاوب علي الاسئله بتاعتنا

مش نكمل علي الموضوع دا

ولا نتو رأيكو ايه؟
ملك
صديق فعال
صديق فعال
ملك

انثى
بلدك اية : www.elsharawy.com

مُساهمةموضوع: رد: موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......   موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 07, 2009 9:49 am

ماشى انا هختار ذكرى اما نشوف
flower flower flower
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى

ذكر
بلدك اية : anana.com

مُساهمةموضوع: رد: موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......   موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 08, 2009 8:14 pm

انا هجاوب اسئله يويو
* من اكثر شخص من اصدقائق بترتحله؟
* ما هو هدفك فى الحياه؟
* هل انت طموح؟

اكتر شخص برتحله طبعا عمرة ما افضل حد عن حد من اصحابى وعمرى كمان ما اقدر اجاوب على السؤال ده بس اصحابى كلهم بفضلهم طبعا .

هدفى فى الحياه انى اكون مهندس زراعى كبير .
نعم انا طموح
nuty girl
صديق ذهبى
صديق ذهبى
nuty girl

انثى
بلدك اية : الطيبه والرومانسيه..

مُساهمةموضوع: رد: موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......   موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 10, 2009 11:06 pm

سؤالى الوحيد مواضيعى ليه مبتعجبكاش مع انى مواضيعى قليله
عشان اختار الموضوع الحلو ؟
ومين هو العضو التقيل فى المنتدى؟
محمد ذكرى
المشرف العام
المشرف العام
محمد ذكرى

ذكر
بلدك اية : anana.com

مُساهمةموضوع: رد: موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......   موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مارس 10, 2009 11:44 pm

سؤالى الوحيد مواضيعى ليه مبتعجبكاش مع انى مواضيعى قليله
عشان اختار الموضوع الحلو ؟
ومين هو العضو التقيل فى المنتدى؟

[
انا مقلتش والله ان مواضيعك مبتعجبنيش انا بجد عارف ان مواضيعك قليله وصغيرة وبتخلى الواحد يحب انه يقراها
وفى اعضاء كتير بيكتبو بردو مواضيع جميله وانا بيعجبنى المواضيع اللى متكنش كبيرة بتخلى الواحد يشتاق انه يقراها ويارب اشوفك بتقدمى احسن المواضيع .

العضو التقيل فى المنتدى والله انا ما هقدر اقول عليه بس هو ردودو مش بتكون حلوة وبالذات معايا انا بحس انو عايز يهزء واحد بالزوق بس مش عارف والحمد لله قدرنا نرد عليه
وعشان اقربها شويه الشخص ده بنت مش ولد
[/color
]
نادين
مشرف
مشرف
نادين

انثى
بلدك اية : اسكندريه

مُساهمةموضوع: رد: موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......   موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 05, 2009 6:03 pm

يا اهلا بيك يا محمد

انشاء الله مكنش انا بس عاوزه اقووووول حاجه

اهم حاجه وال بتشد اي حد للمنتدى هو احترام اي رد او مشاركه حتى لو معجبتش واحده او واحد بتعجب ناس تانيه والاحترااااااااااااااااااام بينا دايمااااااا مهم بردووووو

يلا استعد ........ منستش متقلقش ههههههههه

1_مين من الأعضاء تحس قريب لتفكيرك ؟ بصرااااااحه

2 _ مين من الأعضاء دائم التواجد في المنتدى ؟

3_ كنت في عماره وطلعت السطح ،،، لقيت الاعضاء كلهم يطلوون على اسفل ،، من تدفع منهم ؟؟
<<<<نذااالة هههههه

4 _ غرق المنتدى ومعك قارب مايشيل الا ثلاثه من تاخذ معك ؟ متنساش اصدقائك هههههه

5 _ عضوين او ثلاثه بالمنتدى تحسهم قريبن من بعض منهم ؟

_ كنت في من يربح المليون وتبي تتصل بصديق ...مين راح تختار من أعضاء المنتدى؟؟

8_ بتروحين رحله بريه مين تأخذين معاك ؟؟

9عندك مشكله ...مين من الاعضاء ممكن يشارك همك ؟

10_ عضو أو عضوة ودك تطلبين منها طلب ؟؟ايش هو هذا الطلب ؟؟
(مو لازم ذكر اسم العضو يكفي الطلب)

اتمنى الاسئله تكون عجبتك ويا ريت الرد بصراااااحه
نادين
مشرف
مشرف
نادين

انثى
بلدك اية : اسكندريه

مُساهمةموضوع: رد: موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......   موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ...... - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 05, 2009 6:05 pm

عندي اقتراااااح بس اتمنى انو ميدايقش حد

كل فتره انتو عليكو التحديد نخير بين 3 اشخاص عشان كله يتسال بصراااااااااااااحه عندي اسئله كتيررررر لكذا حد

موضووووع عاوز رأيكم فيه عشان ......
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» :: موضووووع مهم .. يااااريت لو تقراه ::
» متحبش اوى عشان ماتتجرحش اوى
» سبحان الخالق !!!! اعطوني رأيكم بصورة هذا الطفل
» الجزء الاول بعد التعديل عشان خاطر أعضاء النتدى الكرام
»  عاوز تفهم البنت السوسة ادخل بسرعة هنا